Friday, July 17, 2009

SENARAI PENTADBIR SK PULAPAH

1 comment:

  1. Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


    Saya ingin memaklum kan yang saya memberi khidmat pakej melancong ground handling Brunei. Pakej ini 3 hari 2 malam sama ada untuk bercuti atau pun lawatan rasmi.

    Untuk rujukan, saya pernah mengendali kan rombongan lawatan rasmi Persatuan Peguam Syarie Malaysia ( lawatan rasmi ke Mahkahmah Syariah Brunei), Jabatan Agama Islam Perak( lawatan rasmi ke Unit Perundangan Islam Brunei), Tahfiz Addin Perak, Sekolah sekolah kluster Terengganu, Pahang & Johor, rombongan dari KOPETRO Travel & Juara Travel. Ini termasuk jika ada request untuk ground handling transit untuk jemaah umrah atau pun jika ada permintaan ke Kota Kinabalu, Miri & Kuching.

    Untuk maklumat lanjut, saya boleh di hubungi saya di talian +6737137001 atau di email hnhalim513@yahoo.com

    Terima kasih
    Hj Noor Halim

    ReplyDelete